Гаряча лінія

«Гаряча лінія» Держекоінспекції Центрального округу - телефон  спілкування з громадянами, що дозволяє оперативно отримувати інформацію на своє звернення згідно вимог Закону України «Про звернення громадян». 

Телефонна «гаряча лінія» працює в адміністративній будівлі Державної екологічної інспекції Центрального округу за адресою: вул. Коцюбинського, 6, м. Полтава.

Прийом телефонних дзвінків на «гарячу лінію» проводиться щоденно (крім вихідних днів):

понеділок - четвер з 08:30 до 17:15;

п’ятниця - з 08:30 до 16:00;

(обідня перерва з 12:00 до 12:30);

за номером телефону: (0532) 56-93-18.





Інформація про роботу "гарячої лінії" Держекоінспекції:

За 2011 рік (з жовтня місяця) опрацьовано 6 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2012 рік опрацьовано 113 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2013 рік опрацьовано 126 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України. 

За 2014 рік опрацьовано 95 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2015 рік опрацьовано 162 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2016 рік опрацьовано 235 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2017 рік опрацьовано 202 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

За 2018 рік опрацьовано 92 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2019 рік опрацьовано 61 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.
За 2020 рік опрацьовано 240 звернень громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції України.

Наказ Держекоінспекції від 23.04.2018 № 65 «Про затвердження Порядку роботи телефонної «гарячої лінії» Державної екологічної інспекції України»

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці