Автоматизована перевірка декларації: як це працюватиме?

Незабаром багато декларантів побачать в своїх персональних кабінетах довідку про проходження автоперевірки декларації. Розповідаємо, що вона означає.

За результатами оцінки ризиків декларації буде обрано спосіб її перевірки - автоматизовано чи уповноваженою особою НАЗК.

Співробітники НАЗК перевірятимуть декларації з найвищим показником рейтингу ризику, а також декларації, щодо яких надійшли повідомлення від правоохоронних органів, журналістів-розслідувачів тощо.

Декларація, яка пройшла автоперевірку, матиме в Реєстрі піктограму зеленого кольору та напис “Декларація пройшла автоматизовану перевірку”.

Нагадаємо, щорічні декларації за 2021-2022 роки необхідно подати до 31 січня 2024 року, а за 2023 рік - до 31 березня 2024 року включно.

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) системно працює над вдосконаленням та полегшенням процесу заповнення декларації, тому розробило в Реєстрі декларацій спеціальну функцію «Дані для декларації», яка дозволить спростити процес заповнення декларації та уникнути помилок.

 

Наразі за допомогою цієї функції за ініціативою декларанта на стадії створення чернетки декларації НАЗК збирає та передає декларанту в його особистий кабінет Реєстру декларацій інформацію до розділів: 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11 та 13.


Нагадаємо, що роз’яснення стосовно декларування розміщені у Базі знань НАЗК. Отримати додаткову консультацію можна, звернувшись до  уповноваженого підрозділу (особи) з питань запобігання та виявлення корупції, утвореного (визначеної) відповідно до ст. 13-1 Закону (в установі, де Ви працюєте, або органі, до сфери управління/підпорядкування якого належить установа), а також направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94. Відповіді на найпоширеніші технічні питання роботи з Реєстром декларацій розміщені за посиланням.

 

Джерело: Національне агентство з питань запобігання корупції 

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці